Zeeman promoot kleine prijzen in Madurodam

Zeeman, FHCS en Out of Home Masters hebben samen een netwerk uitgerold dat bestaat uit miniatuur billboards, masten en abri’s in Madurodam. Op dit netwerk promoot Zeemaan de ‘laagste prijs op het kleinste billboard’. Zeeman en Madurodam hebben al een langlopende samenwerking, dus de keuze om de laagst mogelijk prijs te promoten in het attractiepark was een logische keuze. De billboards en abri’s van Zeeman zijn een jaar lang in Madurodam te zien. Bij een bezoekersaantal van 640.000 per jaar genereert de campagne de nodige GRP’s.

Jelle Nijman, senior client manager bij Out of Home Masters zegt over de campagne: “Hoe opvallender, hoe beter. Deze bijzondere kleine campagne met Zeeman en Madurodam is dan ook een feest om aan mee te mogen werken. Er is een unieke campagne ontwikkeld als aanvulling op het landelijke abri-netwerk waarbij de creativiteit volledig past bij de cultuur van alle betrokken partijen.”

Tijdens het ontwikkelen van het mediaplan ontstond het idee om het concept “kleiner kunnen we de prijs niet maken” extra kracht bij te zetten door ook de reclame-objecten in Madurodam in te zetten. Kasper Figee van Zeeman zegt hierover: “Een visueel concept dat de prijsbelofte op een eenvoudige, maar toch opvallende manier overbrengt. Met de hulp van Out of Home Masters is ons idee tot stand gebracht.”

Zeeman is sinds 2007 sponsor van Madurodam. In het park is ook een Zeeman-filiaal met vrachtwagen te bewonderen. En dat is niet zomaar. Yvette Nieboer van Madurodam: “Madurodam wil het beste en mooiste laten zien van Nederland. Onze attracties, doe-dingen en miniaturen zijn zoveel mogelijk een weerspiegeling van het Nederlandse straatbeeld. Een echte Hollandse Retail formule als Zeeman mocht hierin niet ontbreken. Zeeman is een trouwe partner en al jarenlang vertegenwoordigd in ons park. Toen Out of Home Masters ons benaderde voor deze unieke campagne hoefden we daar dan ook niet lang over na te denken. Dit is een win-win voor beide partijen.”

Het spreekt voor zich dat alle vlakken op goede zichtlocaties staan en dat de Visibility Adjusted Contact (VAC) op alle vlakken optimaal is . . . .

Scroll naar boven