Twee prijswinnende OOH-cases

Adformatie berichtte vandaag over twee prijswinnende OOH-cases uit Cannes. De eerste is een samenwerking tussen Netflix Amsterdam en het Poolse National Museum met als doel de Netflix-serie Lupin te promoten. Hiervoor werd de vrouw op het schilderij ‘De dame met de hermelijn’ van Leonardo da Vinci ‘ontdaan’ van haar halsketting en als replica tentoongesteld in het museum in Krakow en buiten aan de gevel van het gebouw. Vervolgens toonde een OOH-campagne buiten het museum Lupin met de ‘gestolen’ ketting met de tekst “Merci Madame”. In onderstaande video wordt de case nader uitgelegd.

De tweede prijswinnende case is van Adidas die in een ‘liquid billboard’ in Dubai badkleding promoot met als boodschap dat elke vouw zich comfortabel kan voelen in die badkleding. Wereldwijd voelt 32% van de vrouwen zich comfortabel in badkleding, in Dubai is dat 3x zo hoog. Met de campagne hoopt Adidas dat elke vrouw ambassadeur wordt van deze badkleding en het merk Adidas.

Visual via https://twitter.com/OmarSy

Scroll naar boven