HORNBACH en de scheve abriposters

Bouwmarkt HORNBACH is het nieuwe jaar gestart met een spectaculaire campagne met als thema ‘Het is niet slecht, want het is jouw project’. In zes grote steden waren abriposters aangebracht die anders dan anders hingen, waardoor ze een zichtbare bijdrage leverden aan het campagnethema.

In een persbericht van HORNBACH legt Maarten Post (Hoofd Marketing & Communicatie HORNBACH Nederland) uit dat de campagne een groot succes is. “Het raakt mensen. Veel klussers herkennen zich erin en die herkenning werkt aanstekelijk. Mensen delen massaal voorbeelden van imperfecties uit hun klusprojecten met ons en op social media zien we dat de slogan ook gebruikt wordt in andere situaties. “Iets helemaal zelf maken vraagt de nodige passie en doorzettingsvermogen. Daar mag je dan ook trots op zijn. Zélfs wanneer het niet helemaal perfect is”, vervolgt Maarten Post. “Dat is de boodschap die we de afgelopen weken hebben overgebracht. En zoals je van HORNBACH gewend bent, voegen we graag de daad bij het woord. Deze out of home specials zijn een ode aan alle klussers die zich steeds weer in het zweet werken en eigenhandig unieke dingen maken.”

De opvallende uiting was het resultaat van een samenwerking tussen verschillende OOH-exploitanten, die via bestickering de posters ogenschijnlijk ‘uit de abri’ lieten hangen.

De specials waren te zien in Amsterdam, Den Haag, Eindhoven, Tilburg, Utrecht en Zaandam. Op diverse plekken verspreid over het land hingen nog eens duizend abriposters waarmee de HORNBACH de schoonheid van imperfectie viert.

Scroll naar boven