#INHAALGOALS gaat door in de herfst

#inhaalgoals

Sinds 25 september kan iedereen via 3.000 digitale schermen in publieke ruimten aan heel Nederland laten zien wat zij weer gaan doen in een wereld zonder 1,5 meter. De #INHAALGOALS campagne is een landelijke user generated content campagne van Posterscope in samenwerking met Exterion Media, JCDecaux, Clear Channel, Ocean Outdoor, Centercom die laat zien hoe Nederland stapsgewijs terugkeert naar een normaal leven. Deze zomer werd al de eerste editie van de campagne gelanceerd en die loopt nu door totdat er geen beperkingen meer zijn en Nederland terugkeert naar een normaal leven.

Sinds het opheffen van een groot deel van de coronabeperkingen is er vanaf 25 september weer ruimte om uitgestelde verlangens waar te maken in een wereld zonder 1,5 meter en daar wil de (D)OOH-sector met #INHAALGOALS aandacht aan besteden. Niet alleen omdat het medium (D)OOH weer helemaal terug is maar vooral om te beseffen hoe belangrijk en waardevol een onbevangen leven is.

Met de boodschap ‘laat heel Nederland weten wat jouw #INHAALGOALS zijn’ roept de campagne mensen op om deze herfst hun uitgestelde plannen in te zenden op www.inhaalgoals.nl. De leukste inzendingen worden automatisch getoond op een landelijk DOOH-netwerk van 3.000 schermen. Op Instagram INHAALGOALS pagina is een selectie te zien van welke inhaalgoals het straatbeeld hebben gehaald.

Doe mee! Bezoek www.inhaalgoals.nl. Vul je inhaalgoals in en laat via 3.000 buitenreclame videoschermen aan heel Nederland weten welke uitgestelde verlangens je gaat waarmaken.

Scroll naar boven