Robijn zet ‘geurabri’s’ in

OOH geurabri

Robijn heeft de abri op een wel heel innovatieve manier ingezet. In de woonmaand oktober zorgt het Unilevermerk voor een heerlijke geur in een aantal abri’s in Amsterdam en Rotterdam. Terwijl reizigers wachten op de tram kunnen zij genieten van nieuwe geuren voor thuis die Robijn heeft toegevoegd aan het Robijn Home assortiment. De geurhaltes van JCDecaux zijn te vinden op het Leidseplein, Rembrandtplein en Nieuwezijds Voorburgwal in Amsterdam en in Rotterdam bij het Centraal Station en op de Coolsingel. De reizigers hoeven alleen maar voor het object te gaan staan met de neus ter hoogte van de geurtesters. Zonder iets aan te raken. Geheel corona-proof.

De campagne is in samenwerking met geurmarketing bureau Scent the Brand ontwikkeld en bestaat uit drie verschillende geuren die verspreid worden in de abri’s. Per uiting is één geur gekozen. Zo ruikt de reiziger op het Leidseplein een andere geur dan de reiziger in Rotterdam bij het Centraal Station. De geuren van Robijn zijn bekend van de wasmiddelen en wasverzachters, maar deze campagne betreft zoals gezegd de nieuwe toevoeging aan het Robijn Home assortiment zoals Zwitsal geurkaars en Rosé Chique & Paradise Secret huisparfums voor thuis.

Lyke Dullemeijer (Media Manager Home care and Beauty & Personal care Unilever Benelux) zegt hierover: “Vanuit Unilever dragen we graag bij aan nieuwe media-innovaties of denken graag mee over hoe we de bestaande mediamogelijkheden verder kunnen ontwikkelen. Voor een aantal merken in ons portfolio is geur een belangrijk onderdeel in de herkenbaarheid van het merk. Het is voor ons dan ook een meerwaarde om het visuele medium Out of Home te kunnen koppelen aan de geur van het merk.”



Scroll naar top