BRO Next genomineerd voor AMMA 2025

Het vorig jaar gelanceerde bereiksonderzoek voor buitenreclame, BRO Next, is dit jaar genomineerd voor een AMMA Award. In het domein Masters of Data maakt BRO Next kans op de felbegeerde ‘Annual Masters in Media Award’ in de categorie Beste Research. Er is slechts één andere genomineerde in deze categorie en dat is Mediabrands/Kinesso met ‘de onbenutte kracht van soundlogo’s’.

BRO Next is in maart 2024 aan de markt gepresenteerd door de Stichting JIC Buitenreclame, waarin naast Outreach ook bvA en PMA participeren. BRO Next is de standaard in de markt als het gaat om het bereik en aantal contacten van de objecten van de deelnemende exploitanten.

De nominaties voor alle Masters of Data zijn vandaag om 12 uur bekend gemaakt in een video van VIA, die het prijzenfestijn organiseert. In de loop van deze week volgen tot en met donderdag nieuwe video’s om 12 uur met daarin de nominaties voor de ander drie domeinen. Dat zijn Masters of Impact, Masters of Strategy en Masters of Industry.

De bekendmaking en uitreiking van alle AMMA Awards is op 22 mei a.s. in Tuschinski Amsterdam.

Scroll naar boven