Snelle en gerichte inzet van DOOH door The Flower Farm

no more bla bla

Het palmolievrije margarinemerk The Flower Farm vraagt met een snelle en gerichte inzet van DOOH aandacht voor het behoud en de bescherming van het regenwoud. Met de campagne ‘No more bla bla’ refereert het merk aan de woorden van Boris Johnson, vorige week bij de opening van de klimaattop COP26 in Glasgow en roept het net als de Britse premier op tot actie. Johnson leende de ‘No more bla bla’ overigens van Gretha Thunberg, die vindt dat er genoeg gepraat en dat het tijd is voor actie.

De campagne van The Flower Farm is in korte tijd (lees: een week) tot stand gekomen en wordt heel gericht uitgerold via een groot aantal digitale schermen in de Randstad. Het accent daarvan ligt in Den Haag rond de Tweede Kamer. De doelgroep van de campagne wordt gevormd door politieke beslissers. The Flower Farm maakt op deze manier optimaal gebruik van een aantal specifieke kenmerken van DOOH namelijk flexibiliteit, snelheid, beschikbaarheid en targeting.

De opmars van digitale schermen is onstuitbaar. Op dit moment is 15% van de abri’s 28% van de billboards al digitaal. Van alle reclamemasten is inmiddels 43% digitaal. Lees hier meer over de groei en ontwikkeling van DOOH.

Scroll naar boven