Met het nieuwe bereiksonderzoek BRO Next krijgen OOH-exploitanten, adverteerders en mediabureaus op zeer gedetailleerd niveau inzicht in het bereik van ruim 57.500 reclame-objecten van de tien deelnemende exploitanten. Voor het eerst zijn nu digitale objecten ook op uurniveau opgenomen in het bereiksonderzoek.
De rijkere datastroom zorgt voor een betere planningsoutput voor OOH. Adverteerders en bureaus worden in staat gesteld om op een zeer gedetailleerd niveau hun campagnes in te plannen op allerlei doelgroepen. Daarbij komt dat er meer exploitanten participeren in het nieuwe BRO.
Om alles uit het nieuwe onderzoek en de data te halen, is het belangrijk om te weten hoe het onderzoek is opgezet en wat de mogelijkheden zijn met de data. Daarom is de BRO Next Academy ontwikkeld.
Hoe werkt het?
De BRO Academy is ontwikkeld voor de OOH-specialisten uit het mediavak. Via het e-learning platform volg je verschillende modules. Je bepaalt zelf wanneer, waar, in welke tempo en welke modules je volgt.
In totaal worden er drie modules gemaakt. De eerste module staat al voor je klaar. Daarna volgen de modules die gaan over Digital Out of Home en over de software IDS. Zodra een nieuwe module gereed is, krijg je automatisch een seintje.
De drie modules zijn:
- Module 1: Het nieuwe buitenreclame onderzoek
- Module 2: Digital Out of Home (DOOH)
- Module 3: Software IDS (Nog in ontwikkeling)
Wat kost het?
De BRO Next Academy wordt betaald door Outreach en kost jou als deelnemer niets, behalve de tijd en aandacht die je erin investeert. Dat kan heel prettig wanneer het jou uitkomt, want het is een e-learning opleiding.
Kosteloos aanmelden voor deze academy kan hier.