Outreach is lid geworden van de World Out of Home Organization (WOO). Dit nadat WOO de afgelopen 12 maanden al een aantal nieuwe leden had geworven waaronder Outdoor Impact in Zweden, OMA in Australië, OAAN in Nigeria, OHMSA in Zuid-Afrika en Central de Outdoor in Brazilië. De huidige leden van Outreach zijn Albert Heijn Media, Centercom, Clear Channel, Exterion Media, Hillenaar Outdoor, JC Decaux, Ocean Outdoor en OV Media.
Eric Kip, CEO Exterion Media in Nederland en voorzitter Outreach zegt over het WOO-lidmaatschap: “We zijn onder de indruk van het werk dat WOO heeft verricht in de pandemie en de manier waarop het zowel grote internationale spelers als lokale operators vertegenwoordigt. Nederland is in normale tijden een sterke Out of Home-markt en naast WOO streven we naar een sterk herstel tot en met 2021.”
Mark Flys, Chief Operating Officer van WOO, zegt over het toetreden van Outreach: “Het rekruteren van een belangrijk nieuw nationaal lid is een mooie start van 2021 voor WOO. We kijken ernaar uit om samen met Eric en zijn collega-leden Out of Home verder te ontwikkelen naar een nog aantrekkelijkere en essentiëlere keuze voor adverteerders in Nederland.”